ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ПРОГРАМА ЗА КЛИЕНТСКА ЛОЯЛНОСТ НА „МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД

I.Общи положения:

 

1. Настоящите общи условия се отнасят за програмата за клиентска лоялност на „МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД

2. Програмата за лоялност се предлага на всички клиенти - физически лица и юридически, по-долу наричани "Клиент/и“.

 

II. Условия за ползване:

 

1. Тези условия за ползване уреждат условията, при които „МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД администрира Програмата си за клиентска лоялност. Със съгласието си да участва в Програмата за клиентска лоялност, дадено чрез създаването попълването на форма онлайн в ЛИНК, КЛИЕНТЪТ приема условията, определени в този документ.

2. Тези условия за ползване са налични онлайн на следния линк……………… на „МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД.
3. Всички Клиенти по Програмата за клиентска лоялност трябва да са лица на възраст над 18 години.

4. Регистрираните Клиенти следва да гарантират, че всякакви промени в името или имейл адреса им, свързани с регистрацията по Програмата за клиентска лоялност ще бъдат съобщени на имейл на „МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД.


5. Ползите от онлайн регистрацията по Програмата за клиентска лоялност не могат да се прехвърлят, да бъдат продавани, купувани, търгувани и/или копирани по никакъв начин и могат единствено да бъдат използвани от Клиента, който е назован и регистриран.


6. Регистрираните Клиенти по Програмата за клиентска лоялност на „МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД носят отговорност за загуба на данните за онлайн регистрацията, произтичаща от това, че същите не са осигурили съхраняването им.

 

7. „МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД може по всяко време да премахне  регистриран клиент от Програмата за клиентска лоялност като деактивира неговата регистрация, когато основателно счита, че е налице:

7.1 злоупотреба или опит за злоупотреба с програмата;
7.2 неправомерно използване на регистрацията от клиента и/или трето лице, действащо от името на регистрираното лице;
7.3 нарушение или опит за нарушение на тези условия;
7.4 поведение, свързано с регистрацията по Програмата за клиентска лоялност, което включва кражба, неправомерни действия, оскърбително или обидно поведение или предоставяне на невярна или подвеждаща информация.
Ако „МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД пристъпи към деактивиране на регистрацията, съгласно точки 7.1 до 7.4 по-горе, регистрираният Клиент няма право на обезщетение от каквото и да било естество.

8.Регистриран Клиент от Програмата за клиентска лоялност може да напусне програмата във всеки един момент, както и да поиска личните му данни да бъдат изтрити и профила му премахнат, като отправи искане за това по електронен път на следния линк
При напускане на Програма за клиентска лоялност регистрираните Клиенти се лишават от правото на точки, които вече са натрупани или издадени.

 

Регистрация по Програмата за клиентска лоялност на „МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД

 

1. За да участват в Програмата за клиентска лоялност, клиентите трябва да попълнят Анкетна карта (формуляр-заявление) на имейл адреса на „МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД“ на следния ЛИНК.

2. Програмата за клиентска лоялност е само за лично и потребителско ползване. регистрация, предоставяна по Програмата за лоялност на клиентите, не може да се използва за търговска сделка или с търговска цел.

3. Регистрираният Клиент гарантира, че цялата информация, която е предоставил на „МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД, за да стане член на Програмата за клиентска лоялност, е вярна. Регистрираният Клиент поема цялата отговорност за всяка невярна, непълна или неактуална информация.
4. Програмата за клиентска лоялност е валидна за всички линии на „МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД.

 

Привилегии от Програмата за лоялност:

 

1. Регистрираните Клиенти по Програмата за лоялност могат да се възползват от следните предимства:

·         Да получат 5  % /пет процент/ постоянна отстъпка от покупката на билети при регистрация по Програмата за лоялност;

·         При закупуване на 10 бр. /десет броя/ билети и повече - 10% /десет процента/ постоянна отстъпка.

      Отстъпката се прилага и е валидна само ако информацията за Притежателят на членство съвпада с информацията за лицето, което пътува.  Регистрираният клиент в програмата за лоялност е необходимо да е лицето или едно от лицата, които пътуват със закупените билети.

„МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД запазва правото си да определя вида на отстъпката на база индивидуална оценка на всеки клиент и неговите преимуществени интереси и потребности.

4. Клиентът автоматично ще получава имейли, свързани с програмата за лоялност.

 

Отговорности:
1. Отговорност на Клиента:

Регистрацията по Програмата за лоялност е персонална и непрехвърлима. Следователно, Клиентът носи отговорност за тази регистрация, която се задължава да използва в съответствие с тези условия.

Клиентът се задължава в частност и не само:

·         да създаде само една регистрация по програмата за лоялност;

·         да гарантира точността на цялата информация, предоставена на „МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД при присъединяването си към програмата за лоялност;

·         да гарантира, че данните, предоставени на „МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД дават възможност за връзка с него (телефонен номер, електронна поща), че те са сигурни и се използват от Клиента по програмата за лоялност;

·         да освободи от отговорност „МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД в случай на използване от неоправомощени трети лица на предимствата, придобити от клиенти като част от Програмата за лоялност;

·         да информира „МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД за всяко неоторизирано използване на регистрацията му за лоялност и за нарушаване на поверителността и сигурността на неговите средства за идентификация.

 

2. Отговорност на „МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД:

1. „МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД се задължава да направи всичко възможно, за да гарантира на клиентите оптимално използване на услугите, свързани с регистрацията по програмата за лоялност.

2. „МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД не носи отговорност към регистрирания Клиент по Програмата за клиентска лоялност в случай на щети, загуби, разходи и/или разноски при злоупотреба, небрежност или при друго обстоятелство, независимо дали е възникнало във връзка с Програмата за клиентска лоялност, или с използването на регистрацията от Клиента и/или с предимство, предоставено на същия по силата на Програмата за клиентска лоялност, включително (но не само) по отношение на всяко забавяне поради проблеми с връзката на посочения от него имейл-адрес.

3. Нищо в предходната клауза не засяга правата, които клиентът има по закон.

 

Изменения или спиране на Програмата за клиентска лоялност:


1. Регистрациите са валидни за целия срок на Програмата за клиентска лоялност. Въпреки наличието на обстоятелствата по предходното изречение, „МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД си запазва правото по всяко време да промени или да спре програмата, без да се налага да мотивира своето решение и без компенсация за клиента.

2. Счита се, че всички регистрирани клиенти, които продължават да използват схемата по Програмата за клиентска лоялност след такава промяна, са приели актуализираните условия.
3. Препоръчително е Клиентът да чете редовно последната актуализирана версия, достъпна на нашия уебсайт.

4. В случай, че липсва активност по регистрацията за период повече от шест месеца от последната дата на използване, регистрацията ще бъде анулирана и всички данни ще бъдат изтрити.

 

Събиране и защита на личните данни:

1. Събраните данни чрез Програмата за лоялност са предназначени за „МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД в качеството му на администратор на лични данни.
2. Клиентът е уведомен, че „МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД може да бъде задължен да предостави тези данни, когато това е поискано от компетентните органи, включително в резултат на искане от съдебен орган. Във всички останали случаи „МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД не предоставя на трети лица личните данни на своите клиенти без тяхното съгласие

3. Личните данни, събрани в рамките на тази програма за лоялност, са предмет на  обработка в съответствие с действащите правни норми и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на данните). 

4. Събраните лични данни ще бъдат използвани от „МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД, за да може посредством маркетинг и статистики да предостави на клиентите максимално адаптирани оферти, да следят за качеството на предлаганите и услуги и да позволят маркетинг по ел. поща.

5. Клиентът е уведомен, че има право на достъп, поправка, отмяна, изтриване и възражение относно обработката на лични данни с имейл известие до „МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД.

6. Клиентът може да поиска да не получава маркетингови съобщения, дори ако е дал одобрението си преди това. За да направи това, клиентът може да използва метода за контакт, посочен по-горе.

7. По силата на Закона за защита на личните данни, регистрираният клиент потвърждава и приема, че информацията, предоставена от същия на Анкетната карта/ формуляра-заявление се изисква за обработването на неговата регистрация.
8. Личната информация, събрана за целите на Програмата за клиентска лоялност, е предмет на компютърна обработка, която се извършва в съответствие с действащото законодателство.
9. Съгласявайки се с настоящите Условия, клиентът приема да се свързват с него по не промоционални въпроси във връзка с Програмата за клиентска лоялност. Тези съобщения се правят с цел да се предоставят по всеки канал (електронен или не), услугите и информацията по нашата програма. Клиентът е уведомен, че първото прехвърляне на данни се осъществява в този момент. Клиентът е уведомен, че предоставянето на данните, съдържащи се в Анкетната карта (формуляр-заявление), е задължително и не предоставянето им или некоректното им предоставяне оправомощава програмата да откаже включването. Разделите, които не са обозначени със *, не са задължителни и няма да доведат до отказ по заявлението. Задължителните полета ще бъдат с основание сключване на договор или изрично, информирано и свободно дадено съгласие.
Разни
1. Лице, което не е страна по тези правила, няма никакви права по или във връзка с тях.
2. „МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД не носи отговорност за свое неизпълнение или забавяне при изпълнението на което и да е от задълженията си по тези условия, ако е причинено от събитие извън разумния контрол ("Форсмажорно събитие"). Задълженията на „МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД по тези условия са спрени за периода, през който продължава Форсмажорното събитие, и  дружеството ще удължи времето за изпълнението на тези задължения с времетраенето на този период.
3. Тези условия се уреждат от българското законодателство. Регистрираният клиент и „МЕТРО ТУР БЪЛГАРИЯ“ ЕООД се съгласяват всички възникнали противоречия да се решават по пътя на преговорите, а ако не се постигне взаимно приемливо решение споровете се решават от търговския арбитражен съд при националната юридическа фондация, освен ако не са от изключителната компетентност на българския съд.